Marketingový pracovník | Bardejov

Aktuálne pracovné pozície 

Marketingový pracovník pre eshopy a weby

Správca PPC reklám na Facebooku

Miesto práce

Bardejov, po zapracovaní je k dispozícii aj čiastočný home office

Typ úväzku

Plný úväzok, polovičný úväzok (podľa schopností uchádzača)

Plat

Upresníme na pohovore podľa skúseností uchádzača, nakoľko je možné obe pozície obsadiť dvoma, ale aj jedným človekom.

Popis pracovnej činnosti (Marketing)

Vybraný uchádzač bude mať na starosti tvorbu newsletterov pre zabehnuté eshopy a weby s pôsobnosťou na Slovensku aj v zahraničí podľa marketingových plánov.

Starostlivosť o sociálne siete jednotlivých eshopov a webov, tvorbu a publikovanie obsahu a to hlavne na facebooku, instagrame, pintereste, twitteri, linkedine…

Tvorba obsahu pre blogy jednotlivých značiek – texty, fotky, krátke videá…

Popis pracovnej činnosti (Facebook PPC)

Vybraný uchádzač bude mať na starosti kompletnú správu PPC reklám na Facebooku od vytvorenie až po report výsledkov.

Požiadavky na uchádzača (Marketing) – NUTNÉ

Gramatika a štylistika na vynikajúcej úrovni.

Znalosť aspoň jedného grafického programu, min. na úrovni začiatočník (skicár sa nepočíta).

Ďalšie požiadavky na uchádzača (Marketing)

Tieto požiadavky nie sú nutnosťou, počas zaškolenia vás ich naučíme.

  • Práca s newsletter editormi (napr. Stampready, Sendinblue, Smartmailing,…)
  • Základné znalosti HTML / CSS
  • Základný prehľad v Google Analytics

Požiadavky na uchádzača (PPC) – NUTNÉ

Skúsenosti so správou PPC reklám na Facebooku

Znalosť nástrojov potrebných k procesu tvorby reklám a reportingu výsledkov

Prax / Vzdelanie

Obidve pozície sú vhodné aj pre absolventov.

Pozícia Marketingového pracovníka nevyžaduje predchádzajúce skúsenosti s prácou tohto typu. Všetko potrebné vás naučíme. Nutné podmienky sú spomenuté vyššie.

Pozícia Správcu PPC reklám vyžaduje predchádzajúce skúsenosti, nie je vhodná pre juniorov.

Máte záujem?

Na mail info@limeart.sk nám zašlite svoj životopis spolu s informáciou, o ktorú pozíciu máte záujem (môžete sa uchádzať aj o obidve naraz). Názov pozície uveďte ako predmet emailu.

Priložte aj krátky sprievodný text, prečo by ste mali dostať danú pozíciu práve vy.

V prípade záujmu o pozíciu Správca PPC nám napíšte, aké predchádzajúce skúsenosti so správou kampaní máte, prípadne značky, pre ktoré ste ich realizovali.

Budeme sa snažiť kontaktovať všetkých, ktorí prejavia záujem o prácu. Na následný osobný pohovor pozveme na základe zaslaných podkladov len vybraných účastníkov.