Ako nakupovať
1. Chcem sa informovať o produkte pred objednávkou
Ak máte doplňujúce otázky k produktu, na ktoré ste nenašli odpoveď v popise, radi vám na nich odpovieme. Kontaktovať nás môžete priamo zo stránky produktu kliknutím na tlačidlo "Chcem sa opýtať", prípadne na ikonu facebook messengera, ktorá sa nachádza v pravom dolnom okraji stránky.
Pozor si dajte len na to, aby ste uviedli správnu emailovú adresu, lebo inak vám nebudeme vedieť odpovedať. Prípadne môžete vypísať aj telefónne číslo.
Mail, ktorý uvediete, bude použitý len na vzájomnú komunikáciu. Nezasielame na neho žiadne newslettery, či iné ponuky ani ho nezapisujeme do žiadnej špeciálnej databázy kontaktov. Ak uvediete telefónne číslo, zašleme vám na neho SMS len v prípade, že bude pri správe uvedený nesprávny mail (odpoveď sa nám vráti ako nedoručená).
Kontaktovať nás tiež môžete mailom na shop@limeart.sk, alebo na našom facebooku.
2. Chcem vytvoriť objednávku
Veci v ponuke jednoducho pridajte do košíka a odošlite objednávku.
Ak máte záujem o veci na mieru mimo ponuky, vopred nás kontaktujte.
3. Kde mám uviesť svoje požiadavky (napr. texty na gravírovanie, dátum doručenia,...)?
Texty, prípadne iné požadované zmeny môžete uviesť do poznámky priamo pri produkte.
Hneď po odoslaní objednávky dostanete email s potvrdením, že objednávku eshop zaevidoval.
My následne túto objednávku skontrolujeme.
Ak ste texty, alebo iné potrebné veci neuviedli v poznámke, nevadí. Vyžiadame si ich následne emailom.
4. Náhľady a platba
V prípade potreby zašleme grafické náhľady na schválenie a po ich schválení ich posunieme do výroby.
Či je, alebo nie je potrebný náhľad na potvrdenie si dohodneme vopred (po zaslaní objednávky).
V nákupnom procese si zvoľte vyhovujúci spôsob dopravy. Aktuálnu ponuku dopravcov, či možnosť osobného odberu nájdete v eshope. Počas výnimočnej situácie sme dočasne pozastavili osobný odber objednávok a doručujeme len GLS kuriérom.
Aký spôsob platby si zvoliť?
Ak máte v košíku všetko, čo potrebujete, tak akýkoľvek.
A do objednávky potrebujete ešte doplniť niečo, čo ste v eshope nenašli, zvoľte platbu PREDFAKTÚROU (PREVODOM). V tomto prípade vám do objednávky manuálne doplníme požadované veci a zašleme vám faktúru s údajmi k platbe, ktorú následne uhradíte prevodom.
5. Kedy bude objednávka hotová
Štandardne odosielame v rozmedzí 5 - 15 pracovných dní. Ponúkame aj možnosť vybrať si dátum, do ktorého potrebujete mať objednávku doručenú. Viac info nájdete v sekcii Dodanie, doprava a platby.